sobota, 1 grudnia 2012

Konie ze stadniny cz.1

Tyle pisałam o różnych rzeczach, a o najważniejszym zapomniałam . 
Napisze teraz o mojej stadninie . Najpierw napisze o 1 stronie stadniny bo mi się konie nie zmieszczą . 
No więc tak . W mojej stadnie jest 13 koni . Opiszę zaraz pierwsze 7 . Niestety nie mam zdjęcia Herty, ponieważ była myta . OK . To proszę oglądnąć : D I koma zostawić ^^ 
Oto i Kłango . Brudas ale kochany . Lubi bawić się językiem 
Kastaniet . Zdrobniale- Kostek .Jest najmłodszy z koni. Ma krzywy zgryz i lubi się bawić i zaczepiać.
Kuratela-Szybki koń . Jeżdżę na niej . Jest niesamowicie szybka i rwie się do pracy .
Samostrzelkę pokażę później na zdjęciiach grupowych .Kieruje stadem klaczy . 
Czeczuga- Mój koniuch- 2 pupilek;d.Żyje własnym światem i zawsze czyma się z boku . 


Hera .:) Córka Herty :* Śliczna
Noi Herta kompanko . 
Matka Hery i Heleny . 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz