sobota, 15 grudnia 2012

Dalmatianos vs. Knabstrup .

Jakoż ubustwiam dalmatyńczyki , kolejny post będzie właśnie o nich . Tylko nie myśl, że lubię tylko dalatiany. Chyba jak każdy wszystkie psy . Jedynie za kotami nie przepadam, wolę wilki . No ale tematem są dalmatyńczyki . 
Gdy 1 raz zobaczyłam konia rasy Knabstrup pomyślałam i spojrzałam czy mój Szczęściarz jest koło mnie, że  ktoś wrzucił zadużego Szczęściarza do internetu . Po dłuższym pooglądaniu tych tarantowatych koni, pomyślałam, że Wam je pokażę . 
Oto ich cechy charakterystyczne
Stary typ knabstrupa był wytrzymałym, kościstym zwierzęciem, inteligentnym, łagodnym i pojętnym. Jego jakość obniżyła się w wyniku nieroztropnego ukierunkowania hodowli na wielobarwność i dziś jest niemal w zaniku. Typ nowszy, zbliżony charakterem do appaloosy, jest zwierzęciem o zupełnie dobrej jakości, dość masywnym, o niejednorodnym umaszczeniu. Wysokość w kłębie: ok. 152 cm.
A teraz porównajcie je sobie z dalmatyńczykami . Czyż one nie są do siebie podobne jak 2 krople wody ? ; D













No to na tyle . Papa : D Zostaw komentarz . : )
Na koniec dziękuję za natchnienie temu zwierzakowi poniżej : D 
Buziaki :**






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz